четверг, 9 января 2014 г.

Рефлексія за модулем 9

На початку заняття ми  обговорили в парах та малих групах власні приклади учнівської роботи та інструментів його оцінювання. Поради та пропозиції  моїх колег допомогли мені дещо під корегувати цей приклад і обрану стратегію оцінювання діяльності учнів. Це  стало і своєрідним  закріпленням отриманих знань з попереднього модуля.
Далі опрацювала матеріал про адаптацію навчального процесу до навчальних потреб різних учнів. У практичній педагогічній роботі я постійно використовую принцип диференційованого  навчання. Дізналась поро інструменти підтримки учнівської самоспрямованості у навчанні. На основі отриманих знань і користуючись  формами поточного оцінювання задля сприяння самоспрямованості учнів, я створила відповідні форми до завдань мого проекту. 
Крім того, створила документи для підтримки успішного навчання учнів. Переглянула  План вивчення теми відповідно до опрацьованого матеріалу, внесла до нього зміни та доповнення.
Отримані на курсах знання та практичні навички дали мені можливість швидше та впевненіше почуватись під час виконання нових завдань.


Комментариев нет:

Отправить комментарий